Через “гармошки” з рейсів знімуть 25 маршруток

Найближчим часом по Тернополю їздитиме на 25 маршруток менше. Таке скорочення роблять, щоб дати пасажиропотік для восьми чеських тролейбусів, які виїдуть на маршрути вже до кінця року.

– Міська влада закупила вісім тролейбусів, кожен з яких може перевозити до 160 чоловік водночас, – розповідає начальник міського управління транспорту і зв’язку Ігор Мединський. – Тобто це більше 1000 пасажирів! Відповідно, ми повинні зменшити кількість маршруток, щоб дати пасажиропотік для тролейбусів.

Адже якщо їздитиме та ж сама кількість маршруток, що зараз, то пасажирів не буде ані на маршрутках, ні на тролейбусах, пояснює співрозмовник.

– Перевізники захочуть підняти тарифи на проїзд, якщо не буде достатньої кількості пасажирів і вони будуть у “мінусах”, – каже пан Мединський. – Тому ми скорочуємо автопарк.

А пасажирам, мовляв, дають можливість обирати дешевший транспорт.

До речі, проблему пасажиромісткості маршруток кілька років тому намагались вирішити завдяки більшим маршруткам. Тоді на кількох маршрутах запустили по одному новому великому автобусу. Він вміщав більше пасажирів, аніж стандартна маршрутка. Проте через зростання цін на паливо їх із маршрутів зняли.

– Я першим купив таку велику маршрутку і вона була досить таки комфортабельною для пасажирів, – говорить перевізник Мирослав Бабчук. – Проте я її продав тому, що вона була дорогою в техобслуговуванні. І замінив її на звичайний “Богдан”. Наскільки знаю, було ще кілька таких великих автобусів. Але їх також зняли з маршрутів.

За словами Мирослава Бабчука, такий великий автобус на 100 км брав 40 літрів дизпалива, що було надто дорого.

До прикладу, звичайний “Богдан” на таку ж відстань споживає в середньому 25 літрів пального.

Мар’яна Дохват, “20 хвилин”

Advertisements

Коментарі закрито