Тернопіль робить ставку на розвиток тролейбусних перевезень

Транспортники з міст Західної України обговорили перспективи розвитку системи громадського транспорту їхніх міст під час семінару. На зустріч до Тернополя приїхали представники управлінь та відділів транспорту з Луцька, Львова, Рівного, Івано-Франківська та Хмельницького.

Учасником семінару «Стан та перспективи розвитку системи громадського транспорту міст Західного регіону України» став і міський голова Сергій Надал. Серед переваг транспортної системи Тернополя очільник міста відзначив GPS-навігацію, озвучення зупинок, форму для водіїв тощо.

За словами начальника управління транспорту, комунікації та зв’язку міськради Ігоря Мединського, основну ставку Тернопіль робить на розвиток тролейбусних перевезень. Щороку на оновлення тролейбусного парку місто виділяє в межах мільйона 300 тисяч гривень.

«Враховуючи зношеність тролейбусного парку, міський голова дав доручення кожного року замінювати старі тролейбуси машинами чеського виробництва, що були у вжитку. Оскільки новий тролейбус коштує 2 мільйони гривень, а вживаний чеського виробництва разом з доставкою – 230 тисяч, при тому, що вживані машини досить якісні та зручні в експлуатації, то старі машини ми замінюємо ними. На оновлення щороку міська рада виділяє кошти в межах мільйон триста тисяч гривень. В минулому році ми збудували тролейбусну лінію в надзвичайно пасажироємкому мікрорайоні вартістю 2 мільйони 700 тисяч гривень. Все це робиться за кошти з міської казни. Аналогічно ми покриваємо різницю за пільговий проїзд учнів та студентів – на це щороку виділяється 500 тисяч гривень», – зауважив Ігор Мединський.

Серед порушених проблем транспортники наголосили на відсутності навчальної бази для водіїв тролейбусів.

Керівництво місцевого електротрансу поділилося досвідом того, як почали навчати фахівців власними силами. За словами директора КП «Тернопільміськелетротранс» Андрія Мастюха, на підприємстві є три навчальні кабінети, в якості викладачів використовують власних фахівців. Наразі набирають дві групи – за програмою перекваліфікації центру зайнятості з людей, яким більше 45 років. Друга група – особи, старші 21 року.

Загалом транспортники розглядали проблемні питання та ділилися досвідом і специфікою управління у даній сфері, а також обговорювали законопроект «Про автомобільний транспорт».

Advertisements

Коментарі закрито