Що буде у Тернополі з тролейбусами через 2 роки?

Тролейбуси «Skoda 15Tr»

Тролейбуси Тернополя потрібно оновлювати, бо середній вік машини – 25 років. Сьогодні мешканців та гостей міста обслуговує 55 «рогатих» машин. Тому цього року, каже директор підприємства Андрій Мастюх, вони знову поїдуть за поповненням.

Щоправда,  купуватимуть чеські тролейбуси марки «Skoda». Саме «рогаті» цієї країни вже багато років поспіль возять мешканців та гостей міста. А от пасажирський транспорт вітчизняного виробника «ЮМЗ Т1», так звані «гармошки», себе не виправдали: метал поржавів та й комфорт у них був не на найвищому рівні – коли рушав цей великий тролейбус, пасажири повинні були міцно триматися.

Тому електротранс зупинився на чеському електротранспорті, щоправда користованому. Але це, стверджує керівник підприємства, непогано, оскільки транспорт, який був в експлуатації кращий нового, бо «обкатаний» та й ціна «не кусається». До прикладу, новий короткий львівський або луцький тролейбус вартує близько двох мільйонів, а за великий довелося б викласти не менше 4 мільйонів гривень. Тому наш електротранс через брак коштів зупинився на «б/у»-тролейбусах. Вартість одного з розмитненням та доставкою в середньому обходиться в 230 тисяч гривень.

Андрій Мастюх запевнив, що до 2015 року підприємство повністю «оновить» весь тролейбусний парк.

Тернопільський прес-клуб

Advertisements

Коментарі закрито